Новини

10 квітня відбулось чергове засідання за участю Всеукраїнського галузево-аналіти ...

Зараз чи не кожне підприємство зіштовхується із ситуацією, коли працівники отрим ...

Компанія "Кайрос-К" працює на ринку бухгалтерських послуг понад 8 рокі ...

Використання торгової марки в мережі Інтернет

Дата: 2021-08-16
Переглядiв: 1325

    Торговельна (марка або ще відома як бренд) – це позначення, за допомогою якого можна відрізнити продукт однієї компанії від іншої, відрізнити послуги однієї компанії від іншої. Споживач робить вибір продукту або послуги орієнтуючись на торговельну марку. Торговельна марка, яка тривалий час використовується на ринку, заслужила лояльність споживача, одержала впізнаваність споживачем, відносно якої було проведено рекламну кампанію або інші маркетингові активності – є цінністю та активом для її власника, оскільки саме з її використанням продажі продукції або послуг стрімко йдуть вверх. 

    Нанесена торговельна марка (бренд) на продукті – це візитна картка та репутація компанії і товарів, які вона виробляє, або послуг, які надає. Купуючи продукт у супермаркеті споживач частіше обере продукт, який йому вже знайомий  з власного досвіду споживання, за рекомендацією або з реклами, аніж ноу-нейм продукт. Фактично торговельна марка – це бренд, це впізнаваність, впізнаваність – це попит, попит - це продажі, а продажі - це капітал власника торговельної марки на роки – реєстрація торговельної марки в Україні діє 10 років з дати подання заявки на таку реєстрацію, а надалі можливо продовжити дію свого бренду на наступні 10 років до нескінченності. При цьому власник відомої зареєстрованої торговельної марки вирішує сам: або він сам використовує свою торговельну марку для активного ведення бізнесу або він дає її у використання іншим підприємцям та отримує пасивний дохід – роялті.

   Власник торговельної марки за 10 років дії свідоцтва на свою торговельну марку може необмежену кількість разів змінювати виробника свого продукту, змінювати суб’єктів господарювання, місце реалізації продукції, місце надання послуг, персонал, змінювати, удосконалювати виробничі процеси або виробничі потужності, але де б він не був і що б він не робив – буде завжди впевненим в безпеці своєї торговельної марки, свого активу, оскільки тільки зареєстрована в Україні торговельна марка охороняється законом.  

   Ось чому виробники та оператори послуг вкладаються в реєстрацію торговельної марки та її популяризації – така торговельна марка є основою бізнесу, активом який приносить додаткову вартість на товар або послугу та який легко комерціалізувати шляхом, наприклад:

- продажу, 

- надання в користування за плату іншим, хто не має свого бренду або хоче саме ваш;

- як заставу в банк для одержання додаткового фінансування;

- для розширення бізнесу зі створенням та продажами франшизи іншим, хто не має власного бренду;

- для просування продажів продукції, адже ви розумієте що вкладаєтеся у свій актив і він захищений;

- для рекламування продукції та/або послуг;

- для замовлення штрих-коду для лістингу в мережах супермаркетів України;

- для сертифікації продукції та одержання документів про якість та безпечність;

- для постачання товарів за зовнішньоекономічними контрактами;

- для реєстрації домену в зоні UA.

   На просторах інтернету та в онлайн-магазинах торговельна марка (бренд) є основою успіху, оскільки найвідоміші в Україні інтернет-магазини ми впізнаємо виключно за торговельною маркою. Споживач може не знати назву суб’єкта підприємницької діяльності, хто продав йому товар, але він знає що замовив на сайті з відомою торговельною маркою, а значить - товар прийде якісним і своєчасно. 

   Отже, торговельна марка та права на неї є справжнім активом Вашого бізнесу та може вартувати з часом дорожче від  виробничих потужностей, нерухомого майна та  транспорту, або й навіть приносити пасивний дохід – роялті за використання іншими вашого бренду, а отже – слід своєчасно оформити свої права на Ваше майно для можливості подальшого розпорядження ним!

   Права на торговельну марку в Україні засвідчуються свідоцтвом, яке діє 10 років з дати подання заявки. Власнику свідоцтва на торговельну марку надаються права: самостійно  використовувати торговельну марку, забороняти використання торговельної марки третім особам, дозволяти використання торговельної марки третім особам.

   Наша компанія надає повний спектр послуг для своїх партнерів – від подання заявки на реєстрацію до одержання свідоцтва про реєстрацію вашого бренду.