|
Щорічна номінація «Вибір споживача» вже не перший рік видається організаціям, що впроваджують новітні методи ведення підприємницької діяльності, стабільно виготовляють продукцію на високому рівні, надають послуги та мають бездоганну ділову репутацію. ________________ «Вибір споживача» – це не лише відзнака відповідної роботи компанії, – підкреслює Вадим Майсак, директор «Всеукраїнського галузево-аналітичного центру». – Для споживачів та партнерів це підтвердження, що перед ними дійсно надійна компанія, якій можна довіряти та з якою можна продуктивно довгостроково співпрацювати». ________________ Підтримуючи підприємства в прагненні долучитися до європейського рівня сервісу і якості, Всеукраїнський галузево-аналітичний центр за результатами фінансово-економічного та юридичного аналізу проводить програму з визначення лідерів ринку серед учасників Реєстру кращих постачальників товарів та послуг. За останні роки більшість вітчизняних виробників, не зважаючи на складну економічну ситуацію, пов’язану з обмеженнями під час пандемії, змогли втримати свій бізнес та вивести його на більш стійку траєкторію успіху.
|
Щоб визначити, які з цих організацій можуть рекомендуватися до участі у номінації «Вибір споживача», було створено Реєстр кращих постачальників. До нього можуть увійти організації різної форми власності, що пройшли всі етапи аналітики:
Наразі близько 3% підприємств України включено до Реєстру кращих постачальників товарів і послуг, і список постійно поповнюється. Завдяки йому споживачі можуть бути впевнені у надійності та якості послуг компаній, що входить до Реєстру, а підприємці-учасники реєстру мають змогу взяти участь у програмі «Вибір споживача».
Ця щорічна номінація дає організації наступні переваги:
Використовуючи переваги номінанта програми, компанії мають змогу заявити про себе на українському та міжнародному ринку, мати додаткові аргументи при масштабуванні бізнесу та залученні інвесторів. Надбання статусу «Вибір споживача» може стати дієвим каталізатором прогресу компанії та свідченням довіри цільової аудиторії.
Кожен бізнесмен, який зараз діє в умовах карантинних обмежень, розуміє, наскільки важливим є утримання постійних клієнтів та заохочення нових. Не аби яку роль у формуванні успішної стратегії розвитку підприємства також відіграє мотивація співробітників. Саме таким чином можна вести свою команду до успіху та укріплювати позиції бренду компанії серед постійної конкуренції навіть під час локдауну.
Ми вбачаємо задачу Всеукраїнського галузево-аналітичного центру у розвитку малого та середнього бізнесу України, сприянню здорової конкуренції та нагородження кращих представників підприємств, що увійшли до Реєстру та довели, що вони є пріоритетними до вибору споживачів та партнерів у своїй галузі.