Новини

10 квітня відбулось чергове засідання за участю Всеукраїнського галузево-аналіти ...

Зараз чи не кожне підприємство зіштовхується із ситуацією, коли працівники отрим ...

Компанія "Кайрос-К" працює на ринку бухгалтерських послуг понад 8 рокі ...

Процес становлення громадянського суспільства в рамках сьогодення

Дата: 2019-09-25
Переглядiв: 4475

Процес становлення громадянського суспільства складний і суперечливий. Протягом всього періоду суспільного розвитку в нашій країні, інтереси колективу домінували над інтересами особи. В сучасних умовах важливою вимогою громадянського суспільства виступає фактор соціальної відповідальності в усіх сферах суспільного життя з висуненням по перший план загальнолюдських цінностей. Враховуючи особливості перехідного часу, в якому знаходиться Україна, має бути проведена в життя така концепція співвідношення особи, суспільства і держави, яка б дозволила не тільки змінити сьогоднішній менталітет людини, а й сприяти формуванню вільної особи з високою політичною, економічною і правовою культурою, яка усвідомлює свою цінність і гідність.

З метою створення здорового конкурентного середовища для керівників малого та середнього бізнесу на території України та подальшого сприяння розвитку обраної підприємцем галузі та диверсифікації каналів експорту власної продукції на ринки Західної Європи, Інтернешнл Бізнес Камьюніті спільно з Головою  Профспілки працівників інноваційних і малих підприємств України домовилися надати можливість, за допомогою Торговельної марки, для заохочення вітчизняних виробників товарів та послуг, які використовують новітні методи ведення підприємницької діяльності у створенні дескриптора, системи візуальної і вербальної ідентифікації.

https://sis.ukrpatent.org/uk/search/detail/748181/

https://sis.ukrpatent.org/uk/search/detail/748180/

Підприємствам, які входять до Реєстру кращих постачальників товарів та послуг, сформувати комплексний захід з використанням фірмового стилю для подальшого використання ідентифікаційних і комунікаційних носіїв, що відбивають і транслюють бренд компанії-номінанта. Вигідне закріплення товарної категорії, серед аналогічних та подальше вигідне позиціонування його для цільової аудиторії компаніїї-номінанта. В комплекс заходів ввести проведення ефективних рекламних кампаній та мотивацію команди для нових досягнень.