Новини

   Щороку 21 листопада Україна вшановує День Гідності та Свободи ...

  ТОВ «ТІДВЕЙ» було внесено до Реєстру надійних і інвестиційн ...

   ТОВ "ПФКУ Тактікал Груп" стало переможцем у номінації &qu ...

LEX Marketing - Компанія Року 2019!

Дата: 2020-04-01
Переглядiв: 3976

За 14 років роботи на ринку України компанія LEX Marketing успішно пройшла крізь  усі економічні та політичні кризи, достойно сприйняла кожен виклик. Вже багато років високий рівень пофесіоналізму та якості послуг, що надає LEX Marketing, підтверджує Аналітичний центр України, визначаючи позиції компанії серед перших.
Наразі майже кожен бізнес у різній мірі стикнувся з кризовим викликом через впровадження карантинного стану в Україні. Ніхто за нас не міг цього прогнозувати ще місяць тому, а сьгодні ми маємо рішуче та бізнес-грамотно діяти, щоб втримати органіїації на життездатному рівні та мати можливість продовжувати ефективно працювати по завершенню кризового періоду.
З власного досвіду можу сказати, що кожна окрема ситуація потребує унікального рішення, та ми можемо виділити універсальні інструменти, що дійсно працюють у періоди шторму для бізнесу у будь-які часи.
1.    Критичність мишлення ТОП-менеджменту. Стратегічне бачення.
Для об’єктивної та різносторонньої оцінки ситуації з метою визначення стратегічних векторів дій у кризових умовах, ТОП-менеджмент компанії має мінімізувати емоційні прояви. Основна задача у перші дні/години – створити адаптовану модель діяльності, яка відповідає нагальним викликам та збереже компанію життєдіяльною. Час-гроші, тому оперативність дій може визначити результат.
2.    Повне залучення до виконання екстреної стратегії менеджменту всіх рівнів. 
Жоден керівник не має лишатися осторонь. Тільки максимальна мобілізація, єдиний та зрозумілий вектор руху, довіра у колективі та до обраних методів, прозорість комунікацій на всіх рівнях – запорука позитивного вирішення кризової ситуації.  Мануальне кризисне управління та постійний моніторинг динаміки ситуації кожним керівником надає можливість опреативно реагувати на будь-які швидкі зміни.
3.    Важливий кожен.
Керівники мають зрозуміти цінність кожного працівника для організації і максимально мотивувати весь штат. Кожен співробітник, починаючи від охоронця і до директора, повинен бути в курсі особливої ситуації, що склався в компанії до тих пір, поки «колапс» не відступить. Саме ефективна робота команди і її участь в антикризовій програмі допоможе організації вистояти в непрості кризові часи, оновитися, знайти стабільність, і з новими силами вийти на новий виток розвитку.
Такий він VUCA світ і кожен з підприємців має розвивати гнучкість, адаптивність та одночасно впевненість і швидкість у прийнятті рішень, розвивати команду та культивувати довіру в колективі. Разом ми - сила!

www.lexmarketing.com.ua
office@lexmarketing.com.ua
093 327 72 32 
З повагою, директор групи компаній LEX MARKETING                              
 Вадим Туткевич