Новини

Вибір споживача 2023 - заслужена відзнака ФОП Свириденко Ольги Іванівни, яка ...

У квітні Верховна Рада прийняла ряд законопроектів, що стосуються працівників, з ...

10 квітня відбулось чергове засідання за участю Всеукраїнського галузево-аналіти ...

300 кращих діючих підприємств України серед постачальників товарів та послуг

Дата: 2019-11-23
Переглядiв: 7585

Алгоритм формування ділової репутації компанії – один з перших кроків на шляху до створення власного бренду та дескриптора, системи візуальної і вербальної ідентифікації. Одним з важливих елементів, який входить до системи оцінки репутації є ефективне та прозоре управління на базі якого формується довіра до компанії та продукту цієї компанії. Виробництво якісних продуктів та послуг, наявність власних брендів та Торгових марок відзначається симпатією та повагою зі сторони споживачів.

Міжнародний незалежний експерт і голова International Place Branding Association Роберт Говерс, який є автором репутаційних стратегій для багатьох країн, стверджує, що провідна роль у створенні привабливого образу належить «винахідливим» спільнотам. В книзі «Imaginative Communities: Admired cities, Regions and countries» що описує цю концепцію, червоною стрічкою є переконання про те, що побудова міцної репутації неможлива без використання оригінальних, надихаючих і привабливих підходів до відображення унікальності продукту. В наш час надшвидкого поширення інформації дуже важливим є демонстрування ініціативи, продуктів, послуг, інвестиційних можливостей саме з використанням креативного підходу.

Головним Управлінням регіональної статистики України проведена аналітика економічних та фінансових показників підприємств України, серед товаровиробників та постачальників товарів та послуг, за поданням Всеукраїнського галузево-аналітичного центру, згідно державної системи класифікації і кодування техніко-економічної та соціальної інформації в Україні, з метою визначення 300 кращих діючих підприємств України серед постачальників товарів та послуг.

Для проведення комплексного заходу, направленого на створення цілісного, який користується попитом споживача, іміджу продукту, та з метою популяризації досягнень кращих вітчизняних компаній і формування позитивного іміджу - у відборі прийняли участь всі підприємства, установи, організації, відповідно до реєстраційних даних підприємства, за основним видом економічної діяльності, згідно запиту від 09.09.2019 р.

За результатами аналізу компанії рекомендовані до співпраці, внесені до реєстру Надійних та інвестиційно привабливих підприємств України та рекомендовані до участі в номінації «КОМПАНІЯ РОКУ 2019».

Приймаючи участь у номінації, компанії надається право отримати додатково рекламні послуги в Національних ЗМІ (у т.ч. консультування, послуги з художнього оформлення реклами, виготовлення рекламних матеріалів та подальше розміщення рекламного матеріалу на відкритих ресурсах ТСН, Корреспондент.net,1+1. УНІАН, та інших), шляхом узгодження додаткових умов уповноваженими представниками Сторін.

Від імені колективу Всеукраїнського галузево-аналітичного центру бажаємо підприємствам, які потрапили до Реєстру, щоб у 2020 році партнери та клієнти побачили нові перспективи співпраці з Вами як на національному так і на  міжнародному рівні.